Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

PARODY- Song on Narendra Modi [Prime Minister of India]

This is parody of desi desi na boly kar .



modi  modi  बोल्या करे Duniya  रे
इस modi  की फैन ho rahi यह दुनिया   रे
modi  modi   बोल्या करे Duniya  रे
इस modi  की फैन ये दुनिया  रे

Bharat माँ बोले जो बोली वो न छोडू मैं
जा मेरी तरफ ते क्लियर  सॉरी रे

modi  modi   बोल्या करे Duniya  रे
इस modi  की फैन ये amarika हो री रे
modi  modi  बोल्या करे amarika  रे
इस modi  की फैन ये दुनिया  रे


ChokiDar  Chor   ना बोल्या कर 
इस choki  Ki फैन ये दुनिया हो री रे
Chor   Chor   ना बोल्या कर
इस modi  की फैन ये दुनिया हो री रे

येह! Chor  Chor बोल मन्ने कोई बात ना
पर बोल्या पाचे खामखा Desh ना चढ़ाया कर
और किते काटिये तू जाके अंग्रेजी चार
आखरा की मेरे ते मरोड़ ना दिखाया कर

राम राम बोल   हाई हेल्लो छोड़
अंग्रेजी में तो हाथ म्हारा घणा तंग से
शेहरा आले कहते होंगे हाउ आर यू
म्हारे गामा में तो बोले  re Ram ram se

नु ना सोच हमने ना बोलनी ना आती
ऐसी बोल देयँगे कहेगी लठ गाड़ दिया


मजाक ना बनावे मेरे Deshi पन का तू 
modi  रहना सहना मन्ने घर के सिखावे से
धोया धाया मिले मन्ने कुरता पाजामा koti
मेरी माँ मेरे कान तल्ले काला टिक्का लावे से

modi  मेरे बोल Duniya  , Vikas  मेरी बात 
Vadanagar Se  PM Se   और Desh मेरा 
Bharat Se
जिसने तू साड़ी हाना Chor chor  कहे जा से
उसे modi  ने यो सारा चाहवे Deshvasiyana
Trump k sath bhi meeting rakhu

मेरी स्टोरी बहुत घनी दुखदायक रे
5 साल का मांग्या टाइम
मैं बन गया Pm  रे 2 time 

आज फैन फोल्लोविंग तेरे यार की uk में
50.2M Followers twitter  par se
Baki to k bat karu duniya me nam se
Pakistan n ne jeb me rakhu

                                                     Bharat ma se salama se 

Featured post